Treceți la conținutul principal

50 de mituri despre dezvoltarea copilului

Colectia Psihologia pentru toti


O colectie excelenta de carti de psihologie si o promotie - alegi 3 carti si platesti doar 2 - VEZI DETALII!

Mari mituri despre dezvoltarea copiilor

Autor: Stephen Hupp, Jeremy Jewell
Imediat ce ai anunţat că eşti însărcinată, rudele, prietenii, cunoscuţii, chiar şi persoanele străine se grăbesc să-ţi dea sfaturi. Pe internet găseşti tot felul de informaţii despre naştere şi creşterea copiilor, unele verificate, altele mai puţin, dar care adesea se bat cap în cap. Cum s-o scoţi la capăt în tot acest hăţiş informaţional?

Mari mituri despre dezvoltarea copiilor este o carte ce-şi propune să „demoleze" ideile preconcepute, bazându-se pe rezultatele cercetărilor ştiinţifice, pe dovezi, pe date statistice.

Cartea dezbate fără menajamente 50 de „mituri", răspunzând la întrebări precum: Se poate prezice sexul bebeluşului uitându-te la forma corpului matern? Generează anestezia epidurală complicaţii la naştere? Să laşi copilul să plângă sau să-l
 iei în braţe la cel mai mic semn de suferinţă? Să îl aşezi în premergător ori să-l laşi să se ridice singur în poziţie bipedă? Poate vaccinarea să inducă autismul? Dar consumul de zahăr îmi va agita copilul? Până la ce vârstă este indicată alăptarea? Îmi traumatizez copilul pe viaţă dacă-i dau o palmă? Divorţul părinţilor poate distruge viaţa copiilor?

Cu exemple din filme şi seriale cunoscute, cu trimiteri la referinţe bibliografice de încredere, cartea de faţă reprezintă un mic ghid pentru părinţi, extrem de util în numeroasele momente de cumpănă cu care se confruntă pe parcursul creşterii unui copil. Totodată, ea poate fi şi un excelent suport de curs pentru cei ce se pregătesc în psihologia copilului.

Ideea că un copil singur la părinţi este răsfăţat datează de peste un secol… cercetările sugerează că aceasta nu este în realitate decât un mit… Copiii singuri la părinţi […] au o motivaţie de realizare înaltă, un nivel mai ridicat al stimei de sine şi relaţii mai pozitive cu părinţii […]
Cartea beneficiaza de reducere de pret de 25% - VEZI MAI MULT!

Articol realizat in parteneriat cu Editura TREI si 2parale!  

Pentru a fi la curent cu promotiile librariior partenere on-line, va invit sa urmariti si paginile de facebook 100decarti ori+100deCarti

Pe site-ul meu 100decarti puteti gasi fragmente de 50-60 de pagini din carti, si librariile de unde puteti sa cumparati cartile ale caror fragmente le-am redat.


Comisioanele realizate din vanzarile de carte de pe acest blog 100decarti.blogspot.ro si de pe site-ul meu https://sites.google.com/site/100decarti  o vor ajuta pe fiica mea sa parcurga cu bine perioada pe care o petrece la Sevilla, unde a fost acceptata cu bursa ERASMUS - arhitectura, pentru acest an scolar!
Va atasez confirmarea acceptarii de pe site-ul Universitatii din Sevilla! (pana la sfarsitul lui septembrie 2016)

Aici, la finalul articolului am pus si o poza cu confirmarea acceptarii la Universitate.


Comentarii

Cele mai citite

7 carti pe care nu le poti lasa din mana

 7 volume cu suspans Bine v-am regasit in noul an, care, cu totii speram, sa fie un an plin de vitalitate si nou cu adevarat, bun pentru toti. Cred ca in toata perioada asta urata care a constituit majoritatea anului 2020, multi dintre noi, ca sa mai uitam de toate grijile care ne bantuiau mintea, am citit, Eu asa am facut, ca sa scap de vartejul de ganduri din cap, citeam, citesc - asta imi aduce alt fel de concentrare. Sper sa reusiti si voi sa va bucurati mintea, cu multe si diverse carti. Am ales din bogata librarie TREI , (unde sunt afiliat), cateva volume palpitante, captivante, numai bune sa ne scoata din prezentul nostru si sa ne mai relaxeze. Toate aceste volume promit sa ne tina in priza, sa ne captiveze, asa ca, iata-le: Soțiile de Tarryn Fisher Bestseller New York Times, USA Today, Globeand Mail, Toronto Star „Un adevărat thriller psihologic… cu un final șocant." – Suspense Magazine Un roman care te ține cu sufletul la gură, alert și plin de suspans. Un thriller pe car

Tanara cersetoare, Abandon, Fiicele razboiului, Caminul fetelor orfane, Copilul din Toscana - 5 propuneri de carti in acest week-end

"Memoria ne consolează și inevitabil ne dezamăgește" Am gasit in libraria Litera 5 volume pe care m-am gandit sa le extrag pentru noi, pentru ca mi se par interesante. Stiti ce cred ca este fantastic? Faptul ca, de cand oamenii au invatat sa scrie, au o fantezie nemaipomenita, inepuizabila, si inventeaza mereu noi povesti deosebite, diferite, pe care le transpun in cartile care ajung sa ne placa atat de mult! Eu spun mereu ca fantezia si imaginatia oamenilor este pus si simplu inepuizabila! Revenind pe Pamant, trebiuie sa va spun ca urmeaza o promotie foarte atragatoare: in săptămâna 11-17 iulie , Litera.ro desfasoara campania "Xmas in july" , în cadrul căreia vor avea REDUCERI DE PÂNĂ LA -70% la mii de bestselleruri. Transportul este gratuit la comenzi peste 149 lei.  Iaca cele 5 titluri despre care va vorbeam: Tanara cersetoare de Alice Munro Născută în cartierul sărac al unui orășel canadian, Rose s-a luptat toată copilăria și adolescența cu Flo, mama ei vit

Lecturi de neuitat

Carti despre viata - despre criminali reali, despre supravietuitori ai razboiului, despre lumea in care traim  Am cateva recomandari, pe care le regasiti mai jos, sau puteti alege din o colectie superba de noutati in LIBRIS - de unde vin si recomandarile mele! Vaduva de razboi de Tara Moss          T itlul este disponibil cu precomanda. Livrarea se va face incepand cu data de 20 martie 2024.           O poveste palpitanta despre curaj si secrete, plasata in Australia postbelica.           Sydney, 1946. Neinfricata corespondenta de razboi Billie Walker este fericita sa se afle in sfarsit acasa, caci, pentru ea, zilele ametitoare de dupa incheierea conflagratiei mondiale sunt innegurate de pierderea tatalui, precum si de disparitia in Europa a sotului ei, Jack. Ca pentru a inrautati lucrurile, acum, ca razboiul s-a terminat, ziarele au decis sa renunte la reportajele ei pentru a le acorda prioritate la angajare soldatilor care se intorc de pe front. Billie insa este o supravietuitoare si