Treceți la conținutul principal

Seria AFTER - Anna Todd - de unde poti s-o cumperi

BESTSELLER INTERNATIONAL - seria AFTER - inceputa pe wattpad, continuata in cinema

Dupa ce am descoperit cartile de dragoste (pana la seria 50 Shades - E.L. James nici nu le bagam in seama) am constatat ca ma relaxeaza, se parcurg usor, creeaza emotii pozitive, au final fericit - exact ce imi trebuie dupa o zi obositoare la lucru. nu puteam sa ratez Seria AFTER - Anna Todd.
O tineam de ceva vreme in stand-by, dar cand am inceput s-o citesc, mi-a dat dependenta. Imi pare rau ca s-a terminat.

After a fascinat cititorii din intreaga lume. A apărut iniţial pe Wattpad şi s-a bucurat de un succes colosal, însumând peste 1,2 miliarde de lecturi pe Wattpad. Cititorii de pe Wattpad sunt de acord — seria After este un vârtej nebunesc și adictiv de iubire

Pe site-ul meu unde public fragmente din carti si locul de unde pot fi cumparate acele carti - sites.google.com/site/100decarti - am publicat din primul volum al seriei After - Dupa ce ne-am intalnit, un fragment consistent de 90 de pagini din cele 800 pe care le are doar primul volum.

Am scris cate ceva depre fiecare volum din cele 4 tiparite in limba romana + librariile de unde pot fi cumparate, am pus si cateva citate, ca sa patrundeti in atmosfera speciala creata de autoare in aceasta serie frumoasa despre viata, iubire, ura, suisurile si coborasurile inevitabile ale vietii, o carte despre cat de mult e afectata viata copiilor si cum raman ei marcati definitiv de toate intamplarile copilariei si cresterii lor.

La finalul articolului am pus si un video-trailer - deoarece, bineinteles, povestea plina de emotii si pasiune, va fi ecranizata!

Seria AFTER - Anna Todd

- Editura TREI - care a si tiparit seria After - Anna Todd
- libraria Elefant - cu transport gratuit la pick-up point
- libraria Books- Express - aici e disponibila in mai multe limbi - romana, engleza, spaniola, franceza, germana
- libraria Carturesti - inclusiv volumul 5 "After We Fell" - in limba engleza
- libraria Libris - TRANSPORT GRATUIT INDIFERENT DE VALOAREA COMENZII!


Iata care sunt volumele din seria AFTER:


1. Dupa ce ne-am intalnit

2. Dupa ce ne-am certat

3. Dupa ce ne-am indragostit

4. Dupa ce am gasit fericirea

5. Before - la aceasta data inca nu este tradus

Cartea este bine scrisa, te tine in tensiune si nu te poti opri din citit, plina de situatii stresante, plina de emotii si pasiune, plina de furie si frustrare,

1. After -  Dupa ce ne-am intalnit
Tessa Young e o fată cuminte, silitoare şi ordonată. După ce intră la universitate şi îl cunoaşte pe Hardin, viaţa ei se schimbă radical. Cu părul lui răvăşit, accentul britanic, tatuajele şi piercingurile, Hardin e complet diferit de băieţii pe care i-a întâlnit până acum. E arogant şi crud, ar avea toate motivele să-l urască. Dar felul în care o sărută trezeşte în ea o pasiune cum n-a mai simţit.
O fata naiva la inceput, usor de pacalit, usor de dus cu vorbe, dupa ce toata viata ei a fost intr-un mediu strict, cu reguli precise, o viata ordonata si fara surprize (asta dupa ce tatal le-a parasit pe ea si mama ei, ca pana sa plece el, a fost o alta trista poveste de viata de familie, cu scandal, plans si ascundere insera), cu un iubit linistit, prea linistit.

Incredibile intamplari au loc in viata Tessei si a lui Hardin dupa ce se cunosc, intamplari care te poarta pe culmile stresului in unele momente.

Deşi o respinge, spunând că nu-i este el alesul, Tessa e hotărâtă să insiste şi să-l găsească pe adevăratul Hardin, care a ridicat între el şi lume un zid de trădări şi minciuni. Tessa are deja iubitul perfect. Atunci de ce se luptă să treacă peste propria mândrie rănită şi peste prejudecăţile lui Hardin vizavi de fetele drăguţe ca ea? Poate că e vorba de… dragoste?

"De la prima noastră întâlnire, Hardin mi-a schimbat viaţa într-un fel în care niciun curs de la nicio facultate şi niciun grup de lectură pentru tineret nu mi-ar fi putut-o schimba vreodată. Viaţa mea s-a transformat, iute, într-un film ca acelea pe care le vedeam în adolescenţă, iar replicile lor ridicole au devenit realitate. Aş fi făcut ceva diferit dacă aş fi ştiut ce va urma? Nu sunt sigură. 
.............
Dar sunt sigură că viaţa şi inima mea nu vor mai fi niciodată aceleaşi, nu după apariţia lui Hardin."

Primul volum, numit “After” a fost publicat în România, cu titlul “După ce ne-am întâlnit“.



2. After We Collided -  Dupa ce ne-am certat

După un început tumultuos al relaţiei lor, Tessa şi Hardin erau pe cale de a face lucrurile să meargă, însă când iese la iveală o dezvăluire bombă despre originile relaţiei lor şi despre trecutul misterios al lui Hardin, Tessa este copleşită.
Este Hardin băiatul profund şi grijuliu de care ea s-a îndrăgostit nebuneşte, în ciuda exteriorului său dur, sau a fost tot timpul un străin?
Tessa şi-ar dori să poată să se indeprteze de Hardin, dar amintirea nopţilor pasionale petrecute în braţele lui o împiedică. Nu poate, pur si simplu sa-i reziste.

Totuşi, Tessa nu este sigură că ar putea îndura încă o promisiune încălcată. Şi-a pus toată viaţa în aşteptare pentru Hardin: scoala, prietenii, mama, o relaţie cu un băiat care chiar a iubit-o, iar acum chiar şi cariera. Tessa are nevoie să-şi continue viaţa. Hardin ştie că a făcut o greşeală, probabil cea mai mare greşeală din viaţa lui, însă nu se va da bătut fără să lupte. Dar oare va putea el să se schimbe? Se va schimba din iubire?
Desi nu vrea sa-si recunoasca, este pur si simplu innebunit dupa Tessa, oricat vrea vrea sa revina la viata lui dinainte de EA, nu poate, nu rezista, ea este pentru el cea mai puternica dependenta.

"Nici nu simt asfaltul înghețat de sub picioarele mele și nici zăpada care se așază peste mine. Nu simt decât hăul care mi se cască în piept.
Îngenunchez neajutorat, urmărindu-l pe Zed cum iese din parcare, cu Tessa pe scaunul din dreapta.
Nu mi-aș fi putut imagina așa ceva — niciodată, nici în cele mai nesăbuite visuri nu m-aș fi gândit că pot simți o durere ca asta. Arsura pierderii, așa am auzit că i se spune. N-am îndrăgit nimic și pe nimeni, n-am simțit niciodată nevoia de a avea pe cineva aproape, de a iubi pe cineva cu totul, nu mi-am dorit niciodată să păstrez pe cineva cu atâta înverșunare. Panica aceasta — panica aceasta totală și absolută de a nu o pierde — nu era planificată. Nimic din toate acestea n-a fost. Ar fi trebuit
să fie simplu: să mă culc cu ea, ... "

Volumul ”After We Collided” a fost publicat în România, cu titlul ”După ce ne-am certat”.




3. After We Fell - Dupa ce ne-am indragostit
Când Tessa ia cea mai importantă decizie din viaţa ei, totul se schimbă. Descoperiri legate de familia ei şi apoi de familia lui Hardin pun la îndoială tot ceea ce Tessa şi Hardin ştiau până în acel moment şi pun în dificultate viitorul lor împreună. Nimic din viaţa Tessei nu este ceea ce părea a fi, nici prietenii ei, nici familia ei. Singurul om pe care ea ar trebui să se poată baza, Hardin, este furios când descoperă secretul pe care Tessa l-a păstrat. Tessa ştie că Hardin o iubeşte şi că va face orice pentru a o proteja, dar este o diferenţă între a iubi pe cineva şi a fi capabil să păstrezi acea persoană în viaţa ta. Acest ciclu de gelozie, furie imprevizibilă şi iertare devine extenuant.
Tessa nu a mai simţit niciodată ceea ce simte pentru Hardin, dar oare pasiunea de nestăvilit dintre ei merită toată această dramă?
Lucrurile par sa scape de sub control, sentimentele se inghesuie de-a valma in sufletele lor, Hardin, desi a invatat sa se controleze, sa reactioneze mai bine la intamplarile rascolitoare neprogramate din viata lui,  reactioneaza asa cum este obisnuit el, pana la urma, cand toate il coplesesc si-i scapa prea usor de sub control.
Felul sau de a reactiona te scoate, pur si simplu, din minti, si simti nevoia sa intervii chiar tu, ca cititor!

"Hardin mă priveşte ţintă. Ochii lui verzi se îngustează, de bună seamă fiindcă se abţine să nu spună cu voce tare cuvintele pline de ură pe care le are în minte la adresa mea.
— Nu e vorba despre asta. Eşti prea naivă. De câte ori trebuie să-ţi repet? Nu toată lumea îţi merită bunătatea, Tessa.
— Numai tu, corect? mă răstesc eu. Tu eşti singurul pe care ar trebui să-l iert şi în care ar trebui să am încredere la nesfârşit, nu-i aşa?
— Atunci ce vrei? mă întreabă el, cu vocea plină de tristeţe şi de furie. Pentru că şi tu pari la fel de derutată ca mine! Îmi tot trimiţi mesaje şi te întâlneşti cu mine, mă săruţi, dormi cu mine în pat. Mereu vii la mine când te răneşte! Ce anume vrei de la mine?
Credeam că mi-am făcut cunoscute intenţiile încă de la spital.
— Nu ştiu ce anume vreau de la tine, dar pe el îl iubesc şi asta nu se va schimba niciodată. Îmi pare rău că ţi-am trimis semnale amestecate, dar eu…
— Spune-mi de ce pleci la Seattle peste o săptămână şi încă nu l-ai anunţat! ţipă el, fluturând din mâini.
— Nu ştiu… Îl voi anunţa când voi avea ocazia.
— Nu-i vei spune pentru că ştii că te va părăsi, se răsteşte Zed, uitându-se peste mine.
— El… mă rog…
Nu prea ştiu ce să mai spun — pentru că mi-e teamă că Zed are dreptate.
— Păi, ştii ceva, Tessa? Poţi să-mi mulţumeşti mai târziu.
— Pentru ce?
Văd cum zâmbeşte maliţios.
Zed ridică braţele, gesticulând în spatele meu, şi atunci mă străbate un fior.
— Pentru că i-am zis eu în locul tău.
Ştiu că atunci când mă voi răsuci, îl voi găsi pe Hardin acolo. Pot să jur că-i aud răsuflarea întretăiată care acoperă vântul tăios al iernii.

Hardin

Când am ieşit, vântul s-a dezlănţuit în jurul meu, purtând până la mine sunetul unei voci pe care nu mă aşteptam s-o aud chiar acum. Tocmai fusesem nevoit să îndur o grămadă de oameni care avuseseră de spus multe lucruri rele despre mine şi fusesem obligat să-mi ţin gura închisă.
Şi după aceea tot ce doream era să aud vocea iubitei mele, a îngerului meu.
Şi i-am auzit vocea. Dar am auzit-o şi pe a lui. Iau colţul şi, într-adevăr, dau cu ochii de el. De amândoi. De Tessa şi de Zed.
Primele mele gânduri au fost: De ce naiba a venit el aici? De ce naiba a ieşit Tessa să discute cu el? Ce n-a înţeles când i-am spus „să stea departe de el“?
Când nenorocitul a ridicat vocea la ea, am început să mă îndrept către ei: nimeni nu ţipă aşa la ea. Dar când el a vorbit despre Seattle…
M-am oprit brusc. Tessa plănuieşte să plece la Seattle? Iar Zed ştia, în timp ce eu nu?
Aşa ceva nu e adevărat, nu are cum să fie adevărat. N-ar plănui niciodată să plece fără să-mi spună…
Zed îşi bate joc de mine cu ochii lui demenţi şi cu zâmbetul lui de mâncător de rahat în timp ce încerc să-mi adun gândurile răvăşite. Când Tessa se răsuceşte către mine, mişcările ei sunt dureros de lente. Ochii ei albastru-cenuşii sunt larg deschişi şi i se umplu de uimire când mă vede.
— Hardin…
Mai degrabă îi citesc pe buze, pentru că vocea i se pierde în vânt.
Habar n-am ce să zic şi rămân acolo, tot închizând şi deschizând gura — într-o mişcare fără sfârşit, până când, într-un final, sunt capabil să spun ceva."

Volumul "After We Fell" a fost publicat in Romania cu titlul "Dupa ce ne-am indragostit"


4. After Ever Happy - Dupa ce am gasit fericirea
Volumul 4 este apogeul starilor de stres, tensiune si emotii!

Nu a fost mereu numai soare intre Tessa şi Hardin, dar fiecare provocare cu care s-au confruntat le-a întărit relaţia.
Însă, când o dezvăluire despre trecut zguduie scutul impenetrabil al lui Hardin, iar Tessa trece printr-o tragedie, vor reuşi ei să rămână împreună sau se vor despărţi?
Când adevărul şocant despre familia fiecăruia iese la iveală, cei doi iubiţi îşi dau seama că nu sunt atât de diferiţi unul de celălalt. Tessa nu mai este fata dulce, simplă şi bună care era când l-a întâlnit pe Hardin, iar el nu mai este băiatul crud şi capricios de care ea s-a îndrăgostit. Tessa înţelege toate emoţiile tulburătoare din interiorul lui Hardin şi ştie că ea este singura care poate să-l liniştească atunci când erupe. El are nevoie de ea. Dar pe măsură ce trecutul lui iese la lumină, Hardin devine din ce în ce mai închis şi o respinge pe Tessa şi pe toţi ceilalţi din viaţa lui.
Tessa nu este sigură că îl poate salva fără să se sacrifice pe ea, dar refuză să renunţe fără să lupte. Dar pentru cine luptă de fapt, pentru Hardin sau pentru ea însăşi?
Despartirea lor pare inevitabila, lucrurile nu merg intr-o directie buna.
Se iubesc, nu pot trai unul fara celalat, si atunci ce ii tine la distanta?

Acest al patrulea volum este dedicat "Tuturor celor care au luptat pentru cineva sau pentru ceva în care au crezut."

Volumul "After Ever Happy" a fost publicat in Romania cu titlul "Dupa ce am gasit fericirea"


Ca sa va dati seama de starea de stres, iubire, confuzie si furie din acest al patrulea volum, iata aici cateva fragmente incarcate de emotii si sentimente:

"Hardin
Dar Hardin Scott, omul în toată în firea care se luptă cu dependenţele şi cu furia moştenită de la netrebnicul care îi ţinuse loc de tată, e alb la faţă ca moartea. Mă simt trădat, derutat ca naiba şi extrem de mânios.

Mâinile îi tremură când îşi dă părul de pe frunte pe spate şi atunci încremenesc, pentru că-mi dau seama că şi eu fac acelaşi gest.

O altă bufnitură, urmată de zgomotul făcut de nişte pahare sparte.
Sunetul mă încântă şi-mi sporeşte pofta de violenţă. Trebuie să sparg cateva, să distrug ceva.
Şi chiar asta fac.
Brusc se aud ţipete, iar eu ies din transă. îmi privesc mâinile şi descopăr o bucată despicată din piciorul unui scaun scump. Mă uit la feţele disperate ale oamenilor speriaţi, căutând un singur chip: pe cel al Tessei.
Ea nu e aici şi în mijlocul acestei crize de furie nu-mi dau seama dacă acesta e sau nu un lucru bun. S-ar speria; şi-ar face griji pentru mine, s-ar panica şi m-ar striga ca să mă liniştească.

Văd roşu în faţa ochilor.
— Vrei să mergi la puşcărie?! ţipă el, la numai câţiva centimetri distanţă de faţa mea.
Vreau să-l trântesc la pământ, să-l strâng de gât...

Mă uit în jurul meu şi observ o vitrină cunoscuta, ceea ce înseamnă că mă aflu doar la câteva străzi distanţă de casa mamei mele. Sângele îmi pompează în urechi şi dau să scot telefonul ca s-o sun pe Tess. Vreau să-i aud vocea, vreau să mă aducă înapoi, la realitate.
Privesc clădirea în timp ce aştept să-mi răspundă, iar demonii mei se luptă pe dinăuntru, trăgându-mă în bezna cea confortabilă. Chemarea devine din ce în ce mai puternică şi mai adâncă pentru că ea nu-mi răspuns, aşa că imediat mă trezesc traversând strada. Bag telefonul la loc in buzunar, deschid uşa şi intru în locul care mi-era odinioară atât de cunoscut.

Tessa
— E un dezastru, oftez eu şi mă rog în sinea mea ca Hardin să se liiloarcă mai repede aici.
îmi iau din nou telefonul şi mă mai calmez când îi văd numele în si numarul apelurilor ratate, îmi tremură mâinile, dar îi formez numărul şi astept. Şi aştept. Şi nu răspunde nimeni. îl sun la nesfârşit, dar de fiecare data îmi intră căsuţa vocală.

Barul nu e plin şi nu-mi ia mult să-l dibuiesc pe Hardin. Stă la bar, cu paharul la gură. Simt că mi se face rău. Ştiam că aşa o să-l găsesc, dar increderea mea în el scade un pic. Sperasem din tot sufletul că nu se va refugia în alcool ca să scape de durere. Inspir adânc şi mă apropii de el.
— Hardin, spun şi-l ating pe umăr.
Se răsuceşte cu scaunul spre mine şi simt un gol în stomac când il vad cum arată. Are ochii injectaţi şi vinişoarele roşii sunt atât de multe incat albul ochiului nici nu se mai vede. Are obrajii îmbujoraţi şi miroase puternic a alcool. Palmele încep să-mi transpire, iar gura mi se usucă.
— Ia uite cine-i, bălmăjeşte el.

Paharul din mâna lui e aproape gol şi mă crispez la vederea celor trei shoturi golite de pe bar, din dreptul lui.
— Cum de m-ai găsit, apropo? îşi dă capul pe spate şi goleşte paharul de whiskey dintr-o înghiţitură. Apoi îi strigă barmanului:
— încă unul!
Mă bag chiar în faţa lui Hardin, ca să nu se mai poată uita în altă parte.
— Iubitule, te simţi bine?
Ştiu că nu se simte bine, dar nu ştiu cum să mă port până nu-mi dau seama în ce ape se scaldă şi cât a băut.
— Iubito, spune el, misterios, ca şi cum s-ar gândi la altceva în timp ce vorbeşte.
Dar apoi îşi revine şi-mi zâmbeşte fermecător.
— Da, da. Mă simt bine. Ia loc. Vrei ceva de băut? Ia ceva de băut — barman, încă unul\
Barmanul se uită la mine, iar eu fac semn că nu. Fără să observe asta, Hardin trage un scaun de lângă el şi-mi face semn să mă aşez. Mă uit împrejur în timp ce mă cocoţ pe scaunul de bar.
— Deci cum ai dat de mine? întreabă el din nou. 
Sunt derutată şi agitată din cauza purtării sale. E evident beat, dar nu asta mă deranjează, ci mai degrabă calmul dubios din tonul său.
L-am mai auzit şi niciodată nu aduce lucruri bune.
— Am mers pe jos ore întregi şi am recunoscut casa mamei tale vizavi, aşa că am ştiut... am ştiut că trebuie să te caut aici.
Tremur când îmi amintesc că Hardin îmi povestea cum Ken îşi petrecea noapte după noapte în acelaşi bar.
— Micuţa mea detectivă, spune Hardin încet şi ridică o mână ca să-mi dea părul după ureche.
Nu tresar şi nici nu mă feresc, deşi mă inundă neliniştea.
— Vii cu mine? Vreau să ajungem la hotel în seara asta, ca să putem pleca dis-de-dimineaţă.

Viitorul Tessei alături de mine nu ar însemna altceva decât singurătate şi neîmplinire. Aş primi tot ce mi-aş dori de la ea — iubirea şi afecţiunea ei constantă, vreme de ani întregi — dar ea ar fi nefericită şi, cu fiecare an care va trece, mă va urî din ce în ce mai mult pentru că nu i-am oferit ce şi-a dorit. Aş putea s-o scutesc de vremea pierdută.
Când ajung la Gabriel’s, arunc iute geanta Tessei pe bancheta din spate şi mă întorc la hotel. Am nevoie de un plan, de un plan solid de care să mă şi ţin. E prea încăpăţânată şi prea îndrăgostită ca să renunţe la mine.


Apoi simt cum mi se taie respiraţia. Dacă m-ar întreba cineva acum cum mă simt, n-aş sti ce să-i răspund. Nu cred că am un răspuns. Simt şoc, şi panică, şi dezgust, dar în acelaşi timp mă simt amorţită.
Nu simt nimic şi în acelaşi timp simt totul şi este cea mai urâtă senzaţie pe care am avut-o vreodată.
Hardin e sprijinit de masă, cu un joint în gură şi cu o sticlă de băutura într-o mână. Dar nu asta m-a făcut să-mi stea inima în loc. Lucrul care mi-a tăiat respiraţia e femeia care stă pe masă în spatele lui, cu picioarele ei dezgolite în jurul mijlocului lui, învăluindu-1 cu trupul ei de parcă ar fi cel mai natural lucru din lume.
— Scott! Dă-mi şi mie vodca aia nenorocită. Trebuie să-i prepar o bautura noii mele prietene, Bambi, strigă Mark.
Hardin se întoarce spre Mark cu privirea lui împăienjenită şi zambeşte neplăcut, cu o privire sumbră pe care nu i-am mai văzut-o niciodată. îşi întoarce capul de la Mark la mine, ca să afle cine e Bambi
si sunt destul de aproape să văd cum ochii îi ies din orbite şi cum expresii aceea străină îi dispare de pe chip.
— Ce... Ce cauţi...
Se-ncurcă în cuvinte. Cască ochii şi mai tare când vede că Mark ma ţine de mână. Furia pură îi cuprinde chipul, iar eu îmi retrag mâna.
— Voi doi vă cunoaşteţi? întreabă gazda.
Nu-i răspund. Ochii mei se concentrează asupra tipei care încă are picioarele încolăcite în jurul mijlocului lui Hardin. El n-a făcut niciun gest ca s-o dea la o parte. Ea n-are pe ea decât chiloţii şi un tricou. Un tricou negru, simplu. Hardin are pe el hanoracul negru şi pe dedesubt nu văd gulerul niciunui tricou. Fata nu îşi dă seama de atmosfera tensionată şi se concentrează numai asupra jointului pe care i l-a smuls din gură lui Hardin. Chiar îmi zâmbeşte, fără să ştie ce se întâmplă in beţia ei.
Eu am rămas fără replică. Mă mir că mi-am imaginat că l-am cunoscut vreodată pe omul din faţa mea. Nu cred că aş putea vorbi nici dacă aş vrea. Ştiu că Hardin e într-un loc întunecat în acest moment, dar faptul că-1 văd aşa, drogat şi beat şi cu altă femeie, e prea mult pentru mine. E prea mult, la naiba, şi tot ce-mi doresc e să fiu cât mai departe de aici cu putinţă. ..."

Puteti s-o cumparati de aici:
- Editura TREI - care a si tiparit seria After - Anna Todd
- libraria Elefant - cu transport gratuit la pick-up point
- libraria Books- Express - aici e disponibila in mai multe limbi - romana, engleza, spaniola, franceza, germana
- libraria Carturesti - inclusiv volumul 5 "After We Fell" - in limba engleza
- libraria Libris - TRANSPORT GRATUIT INDIFERENT DE VALOAREA COMENZII!


Pentru a fi la curent cu promotiile librariior partenere on-line, va invit sa urmariti si paginile de facebook 100decarti ori+100deCarti

Pe site-ul meu 100decarti puteti gasi fragmente de 50-60 de pagini din carti, si librariile de unde puteti sa cumparati cartile ale caror fragmente le-am redat



Comentarii

Cele mai citite

Pachete de carti de educatie financiara - ne decidem sa o ducem mai bine

 Carti de dezvoltare personala prin educatie financiara Educația financiară este o abilitate esențială pentru a putea lua decizii în cunoștință de cauză în ceea ce privește banii noștri. Cărțile despre educația financiară pot fi o sursă excelentă de informații pentru a ne îmbunătăți cunoștințele și abilitățile financiare. Iată câteva motive pentru care ar trebui să c itești despre educația financiară : Pentru a-ți îmbunătăți situația financiară. Educația financiară te poate ajuta să-ți îmbunătățești situația financiară pe termen scurt și lung. Cărțile despre educația financiară te pot învăța cum să economisești bani, să-ți plătești datoriile și să-ți construiești averea. Pentru a înțelege mai bine cum funcționează banii. Cărțile despre educația financiară pot oferi o privire de ansamblu asupra conceptelor financiare de bază, cum ar fi bugetarea, economisirea, investițiile și creditul. Acestea te pot ajuta să înțelegi mai bine modul în care banii tăi lucrează pentru tine și cum poți s

Nu mai spuneti ca ati imbatranit si de asta sunteti uituc!

 Creierul uman - misterul din capul nostru Iata o promotie care te ajuta sa cumperi niste carti mult mai valoroase decat pretul lor! bookzone.ro te invită la Hora Reducerilor ! Reduceri de până la 85% și transport gratuit la comenzi de peste 99 lei! Ce te așteaptă pe bookzone.ro în timpul Horei Reducerilor : - Reduceri uluitoare de până la -85% la o selecție largă de produse, indiferent de editură - Transport gratuit la comenzile de peste 99 lei, pentru a face cumpărăturile online și mai accesibile pentru clienții dvs. Am 3 recomandari, trei produse cu adevarat speciale, nu degeaba sunt si cele mai cumparate, iar daca vrei sa vezi intreaga oferta CLICK AICI! Pachet Misterele creierului uman Trei mari valori ale medicinei românești îți dezvăluie misterele creierului uman pornind de la cercetările lor de-o viață. Profesorii Dănăilă, Ciurea și Dulcan au salvat mii de vieți în decursul unor cariere încununate cu recunoaștere internațională și, bineînțeles, cu multă recunoștință, iar acu

Librariile mele

 Librariile de unde va aduc eu cartile Blogul meu este unul care promoveaza cartile - prin urmare, va aduc oferte din librariile online, din 17 librarii online, unde activez ca afiliat - caut carti pe rafturile virtuale, citesc despre noutati, despre autori, ma scufund in lumea unde totul e posibil, si caut aici finalurile fericite! Am insirat mai jos librariile de unde va aduc eu cartile despre care scriu pe acest blog, si pe pagina de facebook pe care, de asemenea, mai vin cu lucruri dragute de prin librariile mele favorite,  https://www.facebook.com/100decarti 1.  elefant.ro "- este un proiect al companiei elefant online S.A . lansat în 17 iunie 2010. Proiectul a început prin a fi o librărie online oferind o experiență complexă de shopping cultural online, iar ulterior a devenit Mallul Online al Familiei Tale , în ofertă regăsindu-se produse pentru cei mici și pentru cei mari, pentru casă și pentru grădină. elefant.ro comercializează în prezent în jur de 110.000 de produse din