Treceți la conținutul principal

Ce carti mi-am luat de la Bookfest Timisoara

Omul cuanic si Terapiile asiatice


Am ajuns pe la bookfest vineri. Ca intotdeauna la un targ de carti, atmosfera e excelenta, lumea relaxata, politicoasa, cu ochii in rafturi. Habar nu am daca am trecut pe langa vreo cunostinta sau nu, pentru ca nu imi puteam lua privirile de la cartile noi, placut mirositoare a hartie si tipografie!
Si ce m-a impresionat, multimea de copii prezenta! Copiii erau exaltati, exclamau fericiti cand isi gaseau cartile favorite, ciripeau cu vocile lor de vrabiute, erau extrem de atrasi de rafturile colorate cu personaje simpatice de poveste.

Editurile aveau diverse oferte, reduceri de pret, carti cu preturi unice de 5 lei, 10 lei.
E mult mai placut la un targ de carte față de un targ de haine, unde e imbulzeala de nu iti vine sa mai cauti nimic.

In orice caz, am luat doua volume, doar doua, na, asta e. Mi-au facut cu ochiul mai multe, dar m-am limitat la acestea:

Omul cuantic de Lawrence M. Krauss si Terapii asiatice. Metode de vindecare tradiţionale



Omul cuantic de Lawrence M. Krauss


Am rasfoit-o putin, interesanta si iti starneste curiozitatea.

Iata un foarte scurt pasaj, amuzant:


"Interpretarea lu Dirac imi aminteste de o veche gluma pe care am auzit-o odata despre doi matematiceni asezati intr-un bistro din Paris, care privesc spre casa din fata lor. La inceputul mesei, ei vad doi oameni intrand in casa. La desert, observa trei oameni parasind casa. Unul dintre matematicieni se intoarce spre celalalt si zice: << Daca mai intra un om, casa va fi goala!>>".



Urmarind biografia stiintifica a lui Feynman, Omul cuantic spune povestea fizicii din a doua jumatate a secolului XX, de la crearea electrodinamicii cuantice pana la intrarea in scena a cuarcilor. In cartea lui Lawrence Krauss, aventurile cercetarilor lui Feynman se impletesc cu aventurile vietii sale nonconformiste, dominata de refuzul transant de a urma cararile batatorite.

Am luat volumul de la standul Editurii Humanitas - online o gasiti AICI!


A doua carte cu care am plecat de la Bookfest este:

Terapii asiatice. Metode de vindecare tradiţionale


Poate numele suna exotic, dar carticica este foarte utila si prietenoasa, cu imagini care iti ilustreaza metodele folosite, ca sa iti fie usor sa le pui si tu in practica.

Am sa va scriu putin din prefata acestei carti:

"Inca de acum patru mii de ani, chinezii au descoperit ca toate partile corpului omenesc sunt strabatute de un flux de energie. Perturbarea fluxului energetic de-a lungul sistemului de meridiane are ca urmare probleme de sanatate. Este important ca, in functie de simptomele pe care le prezinta bolnavul, sa fie normalizat fluxul de energiei. Astfel, pentru refacerea echilibrului energetic, se vor adopta din timp practici profilactice precum folosirea plantelor medicinale, gimnastica, alimentatia, acupunctura, gandirea pozitiva"


In carte veti gasi exemple importante de asemenea practici si metode de a le pune in practica.
Veti gasi metode si imagini pentru a folosi acupresura - cea mai cunoscuta metoda chineza de tratament in tarile apusene - si desi par metode vechi, de pe cand oamenii, am crede, nu aveau cum sa stie atat de multe, avand in vedere ca aceste metode se folosesc si azi, inseamna ca sunt, intradevar, folositoare si au efectul asteptat.
In acupresura se apasa cu degetele diverse puncte energetice - in carte veti descoperi, foarte simplu redat, cum sa faceti, in ce puncte, in ce situatii.

Totul e redat intr-un mod extrem de usor de urmarit si aplicat, incat ma si mir ca nu am auzit pana acuma de cartea aceasta, si am vazut-o din greseala, cred ca ea m-a ales pe mine 😊

Am luat volumul de la standul Editurii Niculescu - on line poate fi cumparata, la un pret banal, de AICI!

Promotia aceasta este adusa ca afiliat LIBHUMANITAS si NICULESCU!
Pentru a fi la curent cu promotiile librariior partenere on-line, va invit sa urmariti si paginile de facebook 100decarti ori+100deCarti

Pe site-ul meu 100decarti puteti gasi fragmente de 50-60 de pagini din carti, si librariile de unde puteti sa cumparati cartile ale caror fragmente le-am redat.


Comentarii

Cele mai citite

7 carti pe care nu le poti lasa din mana

 7 volume cu suspans Bine v-am regasit in noul an, care, cu totii speram, sa fie un an plin de vitalitate si nou cu adevarat, bun pentru toti. Cred ca in toata perioada asta urata care a constituit majoritatea anului 2020, multi dintre noi, ca sa mai uitam de toate grijile care ne bantuiau mintea, am citit, Eu asa am facut, ca sa scap de vartejul de ganduri din cap, citeam, citesc - asta imi aduce alt fel de concentrare. Sper sa reusiti si voi sa va bucurati mintea, cu multe si diverse carti. Am ales din bogata librarie TREI , (unde sunt afiliat), cateva volume palpitante, captivante, numai bune sa ne scoata din prezentul nostru si sa ne mai relaxeze. Toate aceste volume promit sa ne tina in priza, sa ne captiveze, asa ca, iata-le: Soțiile de Tarryn Fisher Bestseller New York Times, USA Today, Globeand Mail, Toronto Star „Un adevărat thriller psihologic… cu un final șocant." – Suspense Magazine Un roman care te ține cu sufletul la gură, alert și plin de suspans. Un thriller pe car

Tanara cersetoare, Abandon, Fiicele razboiului, Caminul fetelor orfane, Copilul din Toscana - 5 propuneri de carti in acest week-end

"Memoria ne consolează și inevitabil ne dezamăgește" Am gasit in libraria Litera 5 volume pe care m-am gandit sa le extrag pentru noi, pentru ca mi se par interesante. Stiti ce cred ca este fantastic? Faptul ca, de cand oamenii au invatat sa scrie, au o fantezie nemaipomenita, inepuizabila, si inventeaza mereu noi povesti deosebite, diferite, pe care le transpun in cartile care ajung sa ne placa atat de mult! Eu spun mereu ca fantezia si imaginatia oamenilor este pus si simplu inepuizabila! Revenind pe Pamant, trebiuie sa va spun ca urmeaza o promotie foarte atragatoare: in săptămâna 11-17 iulie , Litera.ro desfasoara campania "Xmas in july" , în cadrul căreia vor avea REDUCERI DE PÂNĂ LA -70% la mii de bestselleruri. Transportul este gratuit la comenzi peste 149 lei.  Iaca cele 5 titluri despre care va vorbeam: Tanara cersetoare de Alice Munro Născută în cartierul sărac al unui orășel canadian, Rose s-a luptat toată copilăria și adolescența cu Flo, mama ei vit

Lecturi de neuitat

Carti despre viata - despre criminali reali, despre supravietuitori ai razboiului, despre lumea in care traim  Am cateva recomandari, pe care le regasiti mai jos, sau puteti alege din o colectie superba de noutati in LIBRIS - de unde vin si recomandarile mele! Vaduva de razboi de Tara Moss          T itlul este disponibil cu precomanda. Livrarea se va face incepand cu data de 20 martie 2024.           O poveste palpitanta despre curaj si secrete, plasata in Australia postbelica.           Sydney, 1946. Neinfricata corespondenta de razboi Billie Walker este fericita sa se afle in sfarsit acasa, caci, pentru ea, zilele ametitoare de dupa incheierea conflagratiei mondiale sunt innegurate de pierderea tatalui, precum si de disparitia in Europa a sotului ei, Jack. Ca pentru a inrautati lucrurile, acum, ca razboiul s-a terminat, ziarele au decis sa renunte la reportajele ei pentru a le acorda prioritate la angajare soldatilor care se intorc de pe front. Billie insa este o supravietuitoare si