Treceți la conținutul principal

"CAMPUL" - la granita stiintei - oameni de stiinta cercetand viata integrata in univers

 Lynne McTaggart "CAMPUL In cautarea fortei secrete a universului"

"Suntem conectati si angajati, indivizibili de lumea noastra, si singurul nostru adevar fundamental este relatia noastra cu el. Campul, asa cum preciza candva pe scurt Einstein, >> este singura realitate<<",

O carte cu o tema fascinantam stiinta, viata, univers - adica totul!

Dupa ce am citit din aceasta carte in format digital, am decis ca trebuie neaparat sa o am si tiparita - e prea fascinanta si incitanta - trebuie "musai" sa pot face notite si sa pun biletele in aceasta carte, asa ca iata, am gasit-o in varianta cea mai avantajoasa - TRANSPORT GRATUIT si un PRET EXCELENT de la LIBRIS - am luat-o la precomanda (cu siguranta, pentru ca o urmaressc de ceva vreme si ori nu este pe stoc, ori e scumpa)

Nu am ezitat, si am comandat-o - desigur, va indemn si pe voi ca la orice comanda, daca exista si o cauza in care credeti, sa faceti o mica donatie - e trist, extrem de trist, ca unele fiinte (oameni, animale, plante - eu le iubessc in egala masura) sa fie in suferinta! 
Citind cartea (in format digital, dupa cum v-am spus, si senzatia a devenit nesatisfacatoare, trebuia sa simt cartea in mana), si pentru ca fratele meu se confrunta cu o problema groaznica de sanatate, problema care m-a adus in pragul panicii, cumva am simtit ca trebuie sa iau aminte la unele aspecte din aceasta carte - aspectele care se refera la faptul ca particule de energie din toate corpurile, pare sa aiba un comportament neinteles inca, dar totusi oarecum demonstrat si acceptat, deci ca aceste particule comunica intre ele, indiferent de distanta in spatiu - si in disperarea mea, deoarece nu pot sa fac nimic altceva, m-am decis sa incerc sa ma concentrez si sa-i transmit fratelui meu energie si dorinta de vindecare (pentru ca spunea ca nu mai are putere sa lupte). Si ma concentram si ma calmam, ca fara calmitate nu poti sa faci nimic, si incercam sa ma gandesc la el si sa imi vizualizez cum ne intalnim in viitorul apropiat, si el e bine, si ne imbratisam.
Habar nu am daca a avut efect, dar pot ssa spun ca, dupa 2 saptamani de terapie intensiva, starea lui s-a imbunatatit, a fost scos de la ATI - si m-am relaxat. Insa dupa cateva zile a avut din nou o deteriorare a sanatatii atat de grava, nici nu am cuvinte sa va spun. Si mi-am zis ca trebuie sa ma concentrez din. 
Habar nu am daca a avut efect, poate ca da, ce stiu este ca socant de repede - cam 3 zile, starea lui s-a imbunatatit spectaculos (din septicemie si ciroza - facute in spital, datorita unei erori in timpul unei interventii chirurgicale). Desigur, medicina isi face treaba, clar ca au intervenit cu toate metodele posibile, insa poate am ajutat si eu, daca e adevarata treaba cu acest camp energetic si legaturile cuantice dintre toate fiintele! Nu aveam nimic de pierdut decat sa incerc sa folosesc acesst camp, si, voi continua sa experimentez, pentru imbunatatirea vietii, Nu sunt nici fanatic, nici tacanit, nici credul, dar trebuie sa recunoastem ca inca suntem prea mici ca sa explicam existenta vietii si felul in care ea, ca energie, exista.
Eu zic sa cercetati si sa aflati lucruri extrem de interesante din acest volum:
"Câmpul: În căutarea forței secrete a universului" este o carte scrisă de Lynne McTaggart. 
Cartea explorează conceptul de câmp, care este descris ca un câmp de energie care conectează totul în univers și care poate fi utilizat pentru a influența evenimentele din viața noastră. Autorul investighează și explorează cercetările științifice și spirituale care sugerează că această forță este reală și poate fi utilizată pentru a schimba viața noastră și a lumii înconjurătoare.

        Cartea este structurată în cinci secțiuni principale, fiecare abordând un aspect diferit al câmpului și a modului în care poate fi utilizat. Prima secțiune examinează cercetările științifice care susțin existența câmpului și modul în care acesta poate fi măsurat și influențat. A doua secțiune se concentrează asupra modului în care putem utiliza câmpul pentru a ne îmbunătăți sănătatea și a trata diverse afecțiuni. A treia secțiune se concentrează asupra modului în care câmpul poate fi utilizat pentru a influența evenimentele din viața noastră și a crea schimbări pozitive în lume.

        Secțiunea a patra se concentrează pe puterea colectivă a câmpului și modul în care putem folosi această forță pentru a crea o lume mai bună. Autorul descrie exemple din întreaga lume de oameni care au utilizat câmpul pentru a produce schimbări pozitive în comunitățile lor și pentru a ajuta la îmbunătățirea vieții altora. Secțiunea finală explorează impactul spiritual al câmpului și modul în care putem utiliza această forță pentru a ne conecta cu lumea înconjurătoare și pentru a ajuta la transformarea noastră interioară.

        "Câmpul: În căutarea forței secrete a universului" este o carte fascinantă care explorează conceptul de câmp și impactul acestuia asupra vieții noastre și a lumii înconjurătoare. Este o carte care poate fi de interes pentru oricine este interesat de știință, spiritualitate și potențialul uman de a produce schimbări pozitive în lume

COMANDA "Campul. Cautarea fortei secrete a universului" de Lynne Mctaggart de pe LIBRIS!

Va invit sa urmariti si pagina de facebook 100decarti.


Comentarii

Cele mai citite

7 carti pe care nu le poti lasa din mana

 7 volume cu suspans Bine v-am regasit in noul an, care, cu totii speram, sa fie un an plin de vitalitate si nou cu adevarat, bun pentru toti. Cred ca in toata perioada asta urata care a constituit majoritatea anului 2020, multi dintre noi, ca sa mai uitam de toate grijile care ne bantuiau mintea, am citit, Eu asa am facut, ca sa scap de vartejul de ganduri din cap, citeam, citesc - asta imi aduce alt fel de concentrare. Sper sa reusiti si voi sa va bucurati mintea, cu multe si diverse carti. Am ales din bogata librarie TREI , (unde sunt afiliat), cateva volume palpitante, captivante, numai bune sa ne scoata din prezentul nostru si sa ne mai relaxeze. Toate aceste volume promit sa ne tina in priza, sa ne captiveze, asa ca, iata-le: Soțiile de Tarryn Fisher Bestseller New York Times, USA Today, Globeand Mail, Toronto Star „Un adevărat thriller psihologic… cu un final șocant." – Suspense Magazine Un roman care te ține cu sufletul la gură, alert și plin de suspans. Un thriller pe car

Tanara cersetoare, Abandon, Fiicele razboiului, Caminul fetelor orfane, Copilul din Toscana - 5 propuneri de carti in acest week-end

"Memoria ne consolează și inevitabil ne dezamăgește" Am gasit in libraria Litera 5 volume pe care m-am gandit sa le extrag pentru noi, pentru ca mi se par interesante. Stiti ce cred ca este fantastic? Faptul ca, de cand oamenii au invatat sa scrie, au o fantezie nemaipomenita, inepuizabila, si inventeaza mereu noi povesti deosebite, diferite, pe care le transpun in cartile care ajung sa ne placa atat de mult! Eu spun mereu ca fantezia si imaginatia oamenilor este pus si simplu inepuizabila! Revenind pe Pamant, trebiuie sa va spun ca urmeaza o promotie foarte atragatoare: in săptămâna 11-17 iulie , Litera.ro desfasoara campania "Xmas in july" , în cadrul căreia vor avea REDUCERI DE PÂNĂ LA -70% la mii de bestselleruri. Transportul este gratuit la comenzi peste 149 lei.  Iaca cele 5 titluri despre care va vorbeam: Tanara cersetoare de Alice Munro Născută în cartierul sărac al unui orășel canadian, Rose s-a luptat toată copilăria și adolescența cu Flo, mama ei vit

Lecturi de neuitat

Carti despre viata - despre criminali reali, despre supravietuitori ai razboiului, despre lumea in care traim  Am cateva recomandari, pe care le regasiti mai jos, sau puteti alege din o colectie superba de noutati in LIBRIS - de unde vin si recomandarile mele! Vaduva de razboi de Tara Moss          T itlul este disponibil cu precomanda. Livrarea se va face incepand cu data de 20 martie 2024.           O poveste palpitanta despre curaj si secrete, plasata in Australia postbelica.           Sydney, 1946. Neinfricata corespondenta de razboi Billie Walker este fericita sa se afle in sfarsit acasa, caci, pentru ea, zilele ametitoare de dupa incheierea conflagratiei mondiale sunt innegurate de pierderea tatalui, precum si de disparitia in Europa a sotului ei, Jack. Ca pentru a inrautati lucrurile, acum, ca razboiul s-a terminat, ziarele au decis sa renunte la reportajele ei pentru a le acorda prioritate la angajare soldatilor care se intorc de pe front. Billie insa este o supravietuitoare si