Treceți la conținutul principal

Credeti ca exista un kit de vacanta format din carti?

Lecturi de vacanta

Carturesti ne propune un kit de vacanta, pentru o relaxare maxima.


Au pregătit o selecţie de produse cu discount de până la 30%, perfecte pentru a fi luate în bagajul de vacanţă: Cărți de citit pe plajă sau la munte, pentru cei mari, dar și pentru cei mici, ghiduri și hărți, muzică pentru a face timpul din avion să
 treacă mai repede, jocuri şi jucării pentru a ţine prichindeii ocupaţi, şi fel de fel de accesorii amuzante pentru a vă colora vara.


Articol realizat in parteneriat cu libraria Carturesti si 2parale!  

Pentru a fi la curent cu promotiile librariior partenere on-line, va invit sa urmariti si paginile de facebook 100decarti ori+100deCarti

Pe site-ul meu 100decarti puteti gasi fragmente de 50-60 de pagini din carti, si librariile de unde puteti sa cumparati cartile ale caror fragmente le-am redat.


Comisioanele realizate din vanzarile de carte de pe acest blog 100decarti.blogspot.ro si de pe site-ul meu https://sites.google.com/site/100decarti  o vor ajuta pe fiica mea sa parcurga cu bine perioada pe care o petrece la Sevilla, unde a fost acceptata cu bursa ERASMUS - arhitectura, pentru acest an scolar!
Va atasez confirmarea acceptarii de pe site-ul Universitatii din Sevilla! (pana la sfarsitul lui septembrie 2016)

Aici, la finalul articolului am pus si o poza cu confirmarea acceptarii la Universitate.


Carturesti.ro

Comentarii

Cele mai citite

7 carti pe care nu le poti lasa din mana

 7 volume cu suspans Bine v-am regasit in noul an, care, cu totii speram, sa fie un an plin de vitalitate si nou cu adevarat, bun pentru toti. Cred ca in toata perioada asta urata care a constituit majoritatea anului 2020, multi dintre noi, ca sa mai uitam de toate grijile care ne bantuiau mintea, am citit, Eu asa am facut, ca sa scap de vartejul de ganduri din cap, citeam, citesc - asta imi aduce alt fel de concentrare. Sper sa reusiti si voi sa va bucurati mintea, cu multe si diverse carti. Am ales din bogata librarie TREI , (unde sunt afiliat), cateva volume palpitante, captivante, numai bune sa ne scoata din prezentul nostru si sa ne mai relaxeze. Toate aceste volume promit sa ne tina in priza, sa ne captiveze, asa ca, iata-le: Soțiile de Tarryn Fisher Bestseller New York Times, USA Today, Globeand Mail, Toronto Star „Un adevărat thriller psihologic… cu un final șocant." – Suspense Magazine Un roman care te ține cu sufletul la gură, alert și plin de suspans. Un thriller pe car

Pachet 6 carti romantice. O selectie exceptionala despre iubire, pasiune si destine remarcabile

Carti romantice pentru o vara calda Am gasit cateva seturi/ pachete de carti romantice, usor de citit in vacanta, carti care iti dau o stare placuta, de relaxare, si pe care le poti citi in orice conditii - pe masina, pe tren, la plaja, oriunde: Primul set ar fi: Pachet 6 carti romantice. O selectie exceptionala despre iubire, pasiune si destine remarcabile Costa doar 20 lei! Pachetul conţine titlurile: - O iubire imposibilă (vol. 1) - O iubire imposibilă (vol. 2) - Fete rele (vol. 1) - Fete rele (vol. 2) - Muzica inimii - Iubire vinovată. Alte seturi de carti romantice, la pret excelent, intre 17 lei si 40 lei:

Tanara cersetoare, Abandon, Fiicele razboiului, Caminul fetelor orfane, Copilul din Toscana - 5 propuneri de carti in acest week-end

"Memoria ne consolează și inevitabil ne dezamăgește" Am gasit in libraria Litera 5 volume pe care m-am gandit sa le extrag pentru noi, pentru ca mi se par interesante. Stiti ce cred ca este fantastic? Faptul ca, de cand oamenii au invatat sa scrie, au o fantezie nemaipomenita, inepuizabila, si inventeaza mereu noi povesti deosebite, diferite, pe care le transpun in cartile care ajung sa ne placa atat de mult! Eu spun mereu ca fantezia si imaginatia oamenilor este pus si simplu inepuizabila! Revenind pe Pamant, trebiuie sa va spun ca urmeaza o promotie foarte atragatoare: in săptămâna 11-17 iulie , Litera.ro desfasoara campania "Xmas in july" , în cadrul căreia vor avea REDUCERI DE PÂNĂ LA -70% la mii de bestselleruri. Transportul este gratuit la comenzi peste 149 lei.  Iaca cele 5 titluri despre care va vorbeam: Tanara cersetoare de Alice Munro Născută în cartierul sărac al unui orășel canadian, Rose s-a luptat toată copilăria și adolescența cu Flo, mama ei vit