Treceți la conținutul principal

Miercuri noaptea - Happy Night

Reducere de pret la peste 100 de mii de carti, doar o noapte

Daca nu ati auzit inca, va spun eu: avem o promotie importanta pentru miercuri seara - Happy Night la Libris.ro, in noaptea de miercuri spre joi in intervalul orar 20:00 – 8:00, reduceri la peste 100.000 de titluri de carti, filme sau muzica. + TRANSPORT GRATUIT indiferent de valoarea comenzii!


Ar trebui sa ne facem o idee despre ce am dori sa cumparam miercuri noaptea - eu m-am oprit la ceva interesant, poate intra la reduceri:

"- Ma iubesti?

- Mai mult decat vreodata.

- si totusi pleci.

Da! Pentru ca ma lasi sa fac asta." - fragment din ...

De vorba cu Emma - Vitali Cipileaga


Emmei ii este teama de singuratate. Ea vrea sa rada cu el din acelasi motiv. Ea tine minte saruturile pe care nu i le-a dat. Ea vrea sa fie fericita in patul lui. Ea stie ca cele mai bune vinuri se beau in doi. Ea cauta sa construiasca poduri peste neintelegerile din trecut. Ea vrea sa mearga descult pe malul marii. Sunt momente cand revine la acea imbratisare din trecut, la plimbarile nocturne, la momentele in care a ras si la cele in care a suferit. si momente in care isi poarta gandul undeva departe sau se bucura fericita de prezent. Iubindu-l pe Greg sau traindu-si emotiile. Ea cauta un loc sfintit de dragoste. Ea se intoarce mereu la el.

Citind „De vorba cu Emma”, traiesti impreuna cu personajul propria ta poveste de viata. Emma te provoaca sa gasesti calea spre sufletul tau si te cheama intr-o lume in care linistea, nebunia si iubirea adevarata sunt un tot intreg. Fie ca esti femeie si o intelegi, fie ca esti barbat si cauti calea spre inima ei, ai nevoie de raspunsuri. Le gasesti in dialoguri si printre randurile scrise de el sau traite de ea.

Pana la urma, poti fi chiar tu Emma, cu experientele si povestile tale de dragoste. Empatizand cu ea tacit, vei ajunge sa o lasi sa poarte si sa consume cateva dintre zbuciumarile tale. La finalul acestei carti, vei imbratisa mai mult impacarea cu tine insati, te vei simti mai senina, mai pregatita sa accepti, sa intelegi si sa iubesti. Vei fi gata sa incepi un nou capitol in viata ta. Pentru ca temerile, trairile si visurile Emmei sunt si ale tale. Iar daca Emma le depaseste, le vei depasi si tu.

Ia-ti o cafea fierbinte, retrage-te in coltul tau de lume, lasa un oras pustiu in spate, deschide cartea si stai de vorba cu tine.

Am urmarit si acest book trailer (mai jos), am ascultat putin si din audiobook - nu sunt obisnuita sa ascult audiobook-uri si imi place mai mult sa citesc, e mai intim! - oricum, cartea De vorba cu Emma - Vitali Cipileaga o puteti cumpara fara sa platiti transportul, de pe Libris.



NU UITATI: Happy Night la Libris.ro, in noaptea de miercuri spre joi in intervalul orar 20:00 – 8:00, reduceri la peste 100.000 de titluri de carti, filme sau muzica. + TRANSPORT GRATUIT indiferent de valoarea comenzii!


Libris.ro

Comentarii

Cele mai citite

7 carti pe care nu le poti lasa din mana

 7 volume cu suspans Bine v-am regasit in noul an, care, cu totii speram, sa fie un an plin de vitalitate si nou cu adevarat, bun pentru toti. Cred ca in toata perioada asta urata care a constituit majoritatea anului 2020, multi dintre noi, ca sa mai uitam de toate grijile care ne bantuiau mintea, am citit, Eu asa am facut, ca sa scap de vartejul de ganduri din cap, citeam, citesc - asta imi aduce alt fel de concentrare. Sper sa reusiti si voi sa va bucurati mintea, cu multe si diverse carti. Am ales din bogata librarie TREI , (unde sunt afiliat), cateva volume palpitante, captivante, numai bune sa ne scoata din prezentul nostru si sa ne mai relaxeze. Toate aceste volume promit sa ne tina in priza, sa ne captiveze, asa ca, iata-le: Soțiile de Tarryn Fisher Bestseller New York Times, USA Today, Globeand Mail, Toronto Star „Un adevărat thriller psihologic… cu un final șocant." – Suspense Magazine Un roman care te ține cu sufletul la gură, alert și plin de suspans. Un thriller pe car

Pachet 6 carti romantice. O selectie exceptionala despre iubire, pasiune si destine remarcabile

Carti romantice pentru o vara calda Am gasit cateva seturi/ pachete de carti romantice, usor de citit in vacanta, carti care iti dau o stare placuta, de relaxare, si pe care le poti citi in orice conditii - pe masina, pe tren, la plaja, oriunde: Primul set ar fi: Pachet 6 carti romantice. O selectie exceptionala despre iubire, pasiune si destine remarcabile Costa doar 20 lei! Pachetul conţine titlurile: - O iubire imposibilă (vol. 1) - O iubire imposibilă (vol. 2) - Fete rele (vol. 1) - Fete rele (vol. 2) - Muzica inimii - Iubire vinovată. Alte seturi de carti romantice, la pret excelent, intre 17 lei si 40 lei:

Tanara cersetoare, Abandon, Fiicele razboiului, Caminul fetelor orfane, Copilul din Toscana - 5 propuneri de carti in acest week-end

"Memoria ne consolează și inevitabil ne dezamăgește" Am gasit in libraria Litera 5 volume pe care m-am gandit sa le extrag pentru noi, pentru ca mi se par interesante. Stiti ce cred ca este fantastic? Faptul ca, de cand oamenii au invatat sa scrie, au o fantezie nemaipomenita, inepuizabila, si inventeaza mereu noi povesti deosebite, diferite, pe care le transpun in cartile care ajung sa ne placa atat de mult! Eu spun mereu ca fantezia si imaginatia oamenilor este pus si simplu inepuizabila! Revenind pe Pamant, trebiuie sa va spun ca urmeaza o promotie foarte atragatoare: in săptămâna 11-17 iulie , Litera.ro desfasoara campania "Xmas in july" , în cadrul căreia vor avea REDUCERI DE PÂNĂ LA -70% la mii de bestselleruri. Transportul este gratuit la comenzi peste 149 lei.  Iaca cele 5 titluri despre care va vorbeam: Tanara cersetoare de Alice Munro Născută în cartierul sărac al unui orășel canadian, Rose s-a luptat toată copilăria și adolescența cu Flo, mama ei vit