Treceți la conținutul principal

2 copii de vanzare. Un anunt scrijelit pe o scandura. O ultima solutie disperata.

 3 volume propuse

Vanduti intr-o zi de luni - Kristina McMorris

Un Bestseller New York Times cu peste un milion de exemplare vandute.

Vanduti intr-o zi de luni este mai mult decat o carte, este un fenomen literar inspirat de o intamplare uimitoare din timpul Marii Crize.

2 copii de vanzare. Un anunt scrijelit pe o scandura. O ultima solutie disperata. Este asezata pe pridvorul unei ferme americane, in 1931, dar s-ar fi putut gasi oriunde in acele vremuri marcate de cozile la paine, falimentele bancare si de visurile sfaramate. Ar fi putut fi scris de orice mama care se confrunta cu alegeri imposibile.

Scena teribila ii evoca tanarului reporter Ellis Reed amintiri din trecutul intunecat al familiei sale. Le face o fotografie copiilor, fara ca aceasta sa fie destinata publicarii. Dar, printr-un concurs de imprejurari, fotografia ajunge sa ilustreze un articol scris chiar de el. Din pacate, consecintele aparitiei acesteia in ziar vor fi mai devastatoare decat si-a imaginat vreodata. - VEZI MAI MULT!

Intentii ascunse. Seria Miliardarii de la Dreamland. Volumul 1 - Lauren Asher
Rowan
Creez basme. Parcuri tematice. Firme de productie. Hoteluri de cinci stele. Totul ar putea fi al meu daca as renova parcul de distractii Dreamland. Ideea de a o angaja pe Zahra a fost buna in teorie, dar apoi am sarutat-o. Lucrurile au scapat de sub control dupa ce i-am trimis un mesaj folosind un pseudonim. Cand mi-am dat seama unde am gresit, era prea tarziu. Oamenii ca mine nu au parte de finaluri fericite. Nu atunci cand menirea noastra este sa le distrugem.

Zahra
Dupa ce, beata fiind, am trimis un raport in care criticam cea mai scumpa atractie de la Dreamland, ar fi trebuit sa fiu concediata. In schimb, Rowan Kane mi-a oferit o slujba de vis. Care era smecheria? Trebuia sa lucrez pentru cel mai dificil sef pe care l-am intalnit vreodata. Rowan a fost nepoliticos si a sarit calul, dar inimii mele nici ca i-a pasat. Cel putin nu pana am descoperit ce secret ascunde seful meu. A sosit vremea sa-l invat pe miliardar ca banii nu pot repara totul. Mai ales nu sufletele. - VEZI MAI MULT!

Confiteor - Jaume Cabre
BESTSELLER INTERNATIONAL.
ROMAN TRADUS IN 27 DE TARI.

Confiteor (in romana: Marturisesc). Adria Ardevol se naste intr-o lume lipsita de iubire si creste invatand sa-si spioneze parintii, martor al pasiunii tatalui sau pentru obiectele de anticariat, in special pentru o misterioasa si pretioasa vioara ce-si are propriul nume, dar si captiv al unui univers interior imaginar. Vioara devine un element central al romanului, dat fiind ca istoria ei se confunda cu istoria Europei, de la flacarile Inchizitiei si pana la ultimele reverberatii ale iadului concentrationar nazist.

Scris sub forma unei confesiuni finale a unui geniu ce stie ca urmeaza sa-si piarda cea mai pretioasa posesiune, mintea, aceasta capodopera a literaturii europene incearca imposibilul: sa coboare la radacinile Raului si sa se intoarca de acolo nevatamata. O adevarata aventura estetica si intelectuala. - VEZI MAI MULT!

Carti vandute de ELEFANT - unde sunt afiliat!

Va invit sa urmariti si pagina de facebook 100decarti.

Comentarii

Cele mai citite

7 carti pe care nu le poti lasa din mana

 7 volume cu suspans Bine v-am regasit in noul an, care, cu totii speram, sa fie un an plin de vitalitate si nou cu adevarat, bun pentru toti. Cred ca in toata perioada asta urata care a constituit majoritatea anului 2020, multi dintre noi, ca sa mai uitam de toate grijile care ne bantuiau mintea, am citit, Eu asa am facut, ca sa scap de vartejul de ganduri din cap, citeam, citesc - asta imi aduce alt fel de concentrare. Sper sa reusiti si voi sa va bucurati mintea, cu multe si diverse carti. Am ales din bogata librarie TREI , (unde sunt afiliat), cateva volume palpitante, captivante, numai bune sa ne scoata din prezentul nostru si sa ne mai relaxeze. Toate aceste volume promit sa ne tina in priza, sa ne captiveze, asa ca, iata-le: Soțiile de Tarryn Fisher Bestseller New York Times, USA Today, Globeand Mail, Toronto Star „Un adevărat thriller psihologic… cu un final șocant." – Suspense Magazine Un roman care te ține cu sufletul la gură, alert și plin de suspans. Un thriller pe car

Tanara cersetoare, Abandon, Fiicele razboiului, Caminul fetelor orfane, Copilul din Toscana - 5 propuneri de carti in acest week-end

"Memoria ne consolează și inevitabil ne dezamăgește" Am gasit in libraria Litera 5 volume pe care m-am gandit sa le extrag pentru noi, pentru ca mi se par interesante. Stiti ce cred ca este fantastic? Faptul ca, de cand oamenii au invatat sa scrie, au o fantezie nemaipomenita, inepuizabila, si inventeaza mereu noi povesti deosebite, diferite, pe care le transpun in cartile care ajung sa ne placa atat de mult! Eu spun mereu ca fantezia si imaginatia oamenilor este pus si simplu inepuizabila! Revenind pe Pamant, trebiuie sa va spun ca urmeaza o promotie foarte atragatoare: in săptămâna 11-17 iulie , Litera.ro desfasoara campania "Xmas in july" , în cadrul căreia vor avea REDUCERI DE PÂNĂ LA -70% la mii de bestselleruri. Transportul este gratuit la comenzi peste 149 lei.  Iaca cele 5 titluri despre care va vorbeam: Tanara cersetoare de Alice Munro Născută în cartierul sărac al unui orășel canadian, Rose s-a luptat toată copilăria și adolescența cu Flo, mama ei vit

Lecturi de neuitat

Carti despre viata - despre criminali reali, despre supravietuitori ai razboiului, despre lumea in care traim  Am cateva recomandari, pe care le regasiti mai jos, sau puteti alege din o colectie superba de noutati in LIBRIS - de unde vin si recomandarile mele! Vaduva de razboi de Tara Moss          T itlul este disponibil cu precomanda. Livrarea se va face incepand cu data de 20 martie 2024.           O poveste palpitanta despre curaj si secrete, plasata in Australia postbelica.           Sydney, 1946. Neinfricata corespondenta de razboi Billie Walker este fericita sa se afle in sfarsit acasa, caci, pentru ea, zilele ametitoare de dupa incheierea conflagratiei mondiale sunt innegurate de pierderea tatalui, precum si de disparitia in Europa a sotului ei, Jack. Ca pentru a inrautati lucrurile, acum, ca razboiul s-a terminat, ziarele au decis sa renunte la reportajele ei pentru a le acorda prioritate la angajare soldatilor care se intorc de pe front. Billie insa este o supravietuitoare si